Conners 3 Скала за оценка на разстройство с дефицит на вниманието и хиперактивност (ХАДВ)

605,00 €
Всички обявени цени са с включено ДДС.
B
Usuarios con conocimiento sobre la teoría de los tests y métodos estadísticos, garantizado por la correspondiente titulación académica.

Conners 3 е рейтинг скала за диагностична и проследяваща оценка на разстройство с дефицит на вниманието и хиперактивност (ХАДВ)/(ADHD), както и на най-честите му коморбидности: разстройство с противопоставяне и предизвикателство и разстройство на поведението.

В настоящето второ обновено издание на българската адаптация на Conners 3, скалите са съобразени с диагностичните критерии на DSM-5.

Приложим при деца от 6 до 18 години, инструментът използва мултиинформативен подход, за да изследва различни поведенчески аспекти, характерни за разстройствата, подпомагайки диференциалната диагностика.

 

Публикуване: 2025 г.

Автори: Кийт Конърс

Издател:  MHS Inc., Canada

Цел: Оценка на разстройство с дефицит на вниманието и хиперактивност и най-честите му коморбидности: разстройство с противопоставяне и предизвикателство, разстройство на поведението

Целева група: Деца и юноши на възраст 6-18 г.

Администрация: На хартия и онлайн

Време за администрация: 15-20 мин

Брой на айтемите: 

родителски въпросник - 110;

учителски въпросник - 115;

детски въпросник - 99

Обработка на резултатите: Giunti Testing

Българска извадка: 1431 лица

Адаптация: екип на Джунти Психометрикс България

Изберете вашите продукти
На склад
Всички обявени цени са с включено ДДС.
B
Usuarios con conocimiento sobre la teoría de los tests y métodos estadísticos, garantizado por la correspondiente titulación académica.
SKU
Conners 3

Изберете вашите продукти

Групирани продуктови елементи
Име на продукт Цена Кол-во
Комплект тест Conners 3 (ръководство, 25 бр. бланки Форма за самооценка, 25 бр. бланки Форма за родители, 25 бр. бланки Форма за учители и прилежащия им брой обработки на резултатите в Giunti Testing)
605,00 лв.
-
+
Всички обявени цени са с включено ДДС.
B
Usuarios con conocimiento sobre la teoría de los tests y métodos estadísticos, garantizado por la correspondiente titulación académica.

Conners 3 оценява също най-характерните затруднения във функционирането, свързани с тези разстройства: невнимание, хиперактивност/импулсивност, обучителни проблеми, агресивност/предизвикателност, проблеми във взаимоотношенията в семейството и сред връстниците.

 

Допълнителните скринингови скали за тревожност и депресия допълват цялостната оценка и позволяват насочване на изследваното лице към допълнителни изследвания, когато това е необходимо. 

 

Валидностните скали контролират евентуални опити за манипулиране на резултатите в положителна или негативна посока, както и отговарянето на случаен принцип.

 
Структура:

Conners 3 е създаден за събиране и анализ на информация от различни източници. Съществуват форма за родители, форма за учители и форма за самооценка, приложима при деца от 8 до 18 г.

 

Резултатите ситуират детето спрямо средната норма за възрастта и пола по следните скали:

 

Съдържателни скали:

  • Невнимание
  • Хиперактивност/Импулсивност
  • Обучителни проблеми
  • Екзекутивни функции
  • Предизвикателност/Агресивност
  • Семейни взаимоотношения
  • Взаимоотношения с връстниците

 

DSM-5 скали

  • ADHD с преобладаващ дефицит на вниманието
  • ADHD с преобладаваща хиперактивност-импулсивност
  • ADHD с комбинирана проява
  • Разстройство на поведението
  • Разстройство с противопоставяне и предизвикателство

 

Допълнителни скали

  • Conners 3 ADHD индекс
  • Общ Conners 3 индекс
  • Превъзбуда/импулсивност
  • Емоционална нестабилност

 

Скринингови айтеми

  • Тревожност
  • Депресивност
  • Критични айтеми за тежки поведенчески проблеми

 

Валидностни скали

  • Позитивно впечатление
  • Негативно впечатление
  • Индекс за неконсистентност
 
Ключови характеристики:
  • Ключов инструмент за подпомагане на диференциалната диагностика, определяне на терапевтичния план и проследяване на ефекта от него
  • Съобразен с критериите на актуалните международни диагностични класификации (DSM-5)
  • Оценка на ключови затруднения в учебен, семеен и социален аспект, свързани с ADHD
  • Информация от различни източници: родители, учители и самооценка
  • Валидностни скали за контрол на достоверността на отговорите
  • Лесна администрация и автоматично генериран интерпретативен доклад
 
Приложение:

Приложим от клинични, детско-юношески, училищни и невро- психолози, както и лекари при първоначалната диагностична оценка на ADHD, разстройство на поведението и разстройство с противопоставяне и предизвикателство, както и за определяне на терапевтичния план и проследяване на ефективността му в различни контексти: в училище, у дома и сред връстниците. Приложим и като скринингов инструмент.

За приложение на инструмента е необходимо преминаване на сертификационно обучение за работа с Conners 3.