CST-Customer support test

57,60 €
Всички обявени цени са с включено ДДС.

Customer Support Test – CST е предназначен да оцени взаимодействието между служители и клиенти в различни работни ситуации. Той помага да бъдат демонстрирани онези личностни характеристики, които допринасят за удовлетворяване нуждите на клиентите – комуникационен подход, разпознаване на потребности, способност за обръщане на необходимото внимание.

Тестът и докладът са на английски език.

Публикуване: 2013 

Автори: Luisa Fossati and Matteo Ciancaleoni 

Издател:Giunti OS 

Цел:оценка на търговци/консултанти  

Целева група:работещи  

Администрация: онлайн в Giunti Testing 

Време за администрация: 40 минути 

Брой айтеми: 33 

Обработка на резултатите:Giunti Testing 

Европейска извадка:4540 лица 

Адаптация: Giunti Psychometrics  

Език на попълване и език на доклад: английски език  

Изберете вашите продукти
На склад
Всички обявени цени са с включено ДДС.
SKU
CST

Изберете вашите продукти

Групирани продуктови елементи
Име на продукт Цена Кол-во
CST-Customer support test-доклад
57,60 лв.
-
+
Всички обявени цени са с включено ДДС.

CST е инструмент, при които изследваното лице трябва да посочи колко е вероятно да извърши определени действия в различни реалистични организационни ситуации, включващи взаимодействие с един или повече клиенти. 

  

Структура 

Тестът е съставен от три скали: Ефективна комуникация, Идентифициране на нуждите и Ориентация към клиента. Трите скали са създадени, за да установи доколко човек е способен да установи връзка с клиентите, да разбере техните нужди и да общува ефективно с тях.  

Съставната част на теста са единадесет реалистични сценария, последвани от три възможни поведения, като за всяко от трите поведения изследваните лица са помолени да изрази колко вероятно е да извърши всяко от тях. CST дава възможност за оценяване по три основни скали и една обща. 

  • Ориентация към клиента – проявява интерес към специфичните изисквания на всеки клиент по такъв начин, че да ги следва с любезност, внимание и задълбоченост. 
  • Ефективност на комуникацията – оценява способността за ефективно предаване на информация на клиентите, като същевременно се управляват емоциите дори в най-стресиращите ситуации. 
  • Разпознаване на потребностите – оценява дали изследваното лице умее да разбира потребностите на клиента и да ги управлява съзнателно, като предприема извънредни действия, за да му помогне. 
  • Обслужване на клиенти – скала, която оценява общия капацитет за оказване на помощ и е производна на трите основни скали. 

 

Съдържание на доклада 

Онлайн програмата за администриране и обработка на CST дава възможност за изготвяне на доклад, който представя аналитичен профил на уменията за обслужване на клиенти. Освен това, разделът, посветен на силните страни и областите, които трябва да бъдат развивани, дава насоки как да се задълбочи в изследваните аспекти и по този начин да се разработят възможни интервенции за развитие. 

 

Приложение 

CST е полезен инструмент при подбор на персонал, също така и при комплексни процеси за развитие на служителите, като например, оценка на лидерството, анализ и диагностика на организационната култура.